Cyber security-företaget TrueSec väljer Cinode

Det framgångsrika cyber security-företaget TrueSec, med konsultuppdrag över hela världen, ansluter nu till Cinode.

I ett första steg för att koordinera och beläggningsplanera alla uppdrag. I ett andra steg rullas verktyget för kompetenshantering ut i hela organisationen.

”Vi har expanderat fort och behöver nu ersätta våra Excel-ark med ett planeringsstöd anpassat för vår konsultverksamhet. Vi letade efter enkla och snabba funktioner som är lättillgängliga för alla. Det och mycket mer hittade vi hos Cinode, säger Anders Oscarsson, General Manager TrueSec.

Cinode växer snabbt inom segmenten IT-, teknik- och managementkonsulting med användare i fler än 15 länder.

”Cinode hjälper konsultföretag nå sin fulla potential att sälja och leverera kunskap. Vi är stolta över vårt samarbete och möjligheten att kunna växa vidare inom fler områden tillsammans med TrueSec”, säger Anders Hagberg, CEO Cinode.

Om TrueSec

Truesec är en av Sveriges mest etablerade aktörer inom Cyber Security, IT-infrastruktur och säker utveckling. Sedan starten 2005 har koncernens olika expertteam levererat toppklassiga lösningar till kunder inom både privat och offentlig sektor. Genom den gemensamma passionen och kompetensen påverkar Truesec utvecklingen inom Cyber security både på regional och internationell nivå – ett viktigt uppdrag som man är extremt stolt över.

Besök www.truesec.com för mer information.

Gör som över 5000 konsulter och konsultchefer - prenumerera på Sveriges bästa nyhetsbrev om konsultbranschen. Varje söndag får du de viktigaste nyheterna, artiklarna och rapporterna om konsultbranschen.